Thursday, July 10, 2014

Akakcomel vs adikcute

Akakcomel gegas balik rumah sebab nak tengok cerita kerana terpaksa aku relakan..tetiba...

Adikcute:semekom..alia oh alia..(alia ni tinggal depan umah akak comel)...

Akakcomel murah dengan senyuman..so dari jauh tersenyum je..jalan sampai muka pintu rumah..buat tak tahu kat adikcute terus bukak pintu sebab jan dah nak pukul 7..nati miss cerita..

Adikcute:akak..alia ada kat rumah tak??

Akakcomel:eh..akak tak pasti la dik..panggil lagi dia..jap g kua la tu..(dah pehal bdk ni tnya aku..terang2 kot aku baru balik..lagipon bukan budak rumah aku kan..aiyaaa...)

Adikcute:tadi dia ada..tapi katanya nak balik mandi jap...

Akakcomey:ooo..kalau camtu tunggu jelah..jap g siap la tu..(dah ko tahu die mandi dah kenape tanya aku..)

Adikcute:saya nak ajak die maen bunga api ni...

Akakcomey:blur sekejap...sambil senyum..pegi dapur ambik coklat bagi adikcute..

Adikcute:senyap..

Akhirnya boleh juga aku ngadap kerana terpaksa aku relakan...

No comments: