Sunday, October 2, 2011

oktober entry


salam di ucapkan kepada yang beragama islam dan selamat malam (sebab sekarang dah nk malam) kepada laen2 agama.Ingin ku muntahkan sedikit kata2 gembira kerana kurang dari 1 tahun aku akan bergelar graduate of UTHM..insyaALLAH.tetapi naek sem baru ni agak tough ingat boleh rest..maklum la subjek wajib ambik da kurang.tapi tekaan ku sememang nya meleset.masa tidur yang selama ini 8jam udah berkurang dan makin berkurang.jadual yang diatur faculty memang best..xpack langsung.tapi disebabkab FYP aku ter paksa korbankan masa untuk tidur..whaaaaaaa.xpe2 demi kejayan yang akan ku kecapi..mahu tak mahu aku teruskan jua..



Ditambah lagi ADVANCED class yang harus aku sertai demi realise my dream.mahu ke tak aku akan push myself.credit to my lobly along kerna sokong my dream.ciap nk support bg duit lg.i memang cayam u lebeh la.ketidak sabaran hati untuk pergi men'survey' dan mem'beli' my new BFF.Hopely my dream come true..wish all the best..salam..





2 comments:

Misz Nuriz said...

Gud luck fren..
Semoga berjaya mencapai cita-cita..

.:sukasuki:. said...

oyeah...
my dream come true...insyaALLAH...