Thursday, October 13, 2011

i'm 22 years old


salam dan selamat malam berserta salam sejahtera


Now 12 oktobre 2011 i'm officially 22 years old...sudah dewasa dan boleh kahwen....yeah.opsss...belajar belum habis lagi...aku mesti pegang janji-janji  SUG (study untill graduation)...Boleh kah aku bertahan...itu yang menjadi persoalan kita...InsyaALLAH...


btw....inginku menyusun 10 jari menadah tangan memohon keampunan dan bersyukur ke atas ILAHI kerana DIA memberikan aku hidup sejahtera,sihat,gembira,bahagia dan bla bla bla...sesungguhnya aku insan yang lemah yang sering memerlukan bimbingan dan pertolongan dari MU...
Amin


kepada parent aku (papa & mimi) terima kasih kerna berjaya melayan telatah anak mu ini...tahun ni memang gempak la bufday aku...siap dapat pesent lagi...even thought aku beli hadiah aku sendiri...tapi tak kesah pun...janji aku dapat...korang ade dapat??mesti ade and lagi banyak dari aku kan.
yang paling lucu sekali bila aku mengadu kat my mom (mimi) nak kek then die cakap nak pos..boleh kah nad logik kah kek di pos dari KELANTAN ke BATU PAHAT..macam tak logik..last-last my along call me said that my dad (papa)kesian kat anak tersayang die..die kirim duit sebab nak bagi anak die yang tomey ni makan kek tapi beli sendiri..such a sweet memory in my life..syukran ya umi ya abi ya ukhti..


buat housemate aku makaseh ya bagi pesent (cad n cokelat nips yang memang kegemaran aku)...rase sayang lak nak makan cokelat...nak simpan nanti berebut dengan mr.sesemut...yahhhhhh...aku simpan dalam laci siap berkunci...

lastly..setiap yang hidup akan pergi dan sesungguhnya aku bersyukur aku diberi peluang untuk terus hidup hingga satu saat yang belum pasti...salam..

2 comments:

kaizen said...

hepi besda.. moge pnjg umo n mrah rezeki....

.:sukasuki:. said...

Makaseh ya