Thursday, January 13, 2011

sahabat

aku: "hidup tidak seindah yang diimpikan.tapi hidup akan selalu indah jika pnya sahabat begini."

sahabat : "benda yang lepas biarkan berlalu.jangan dikenang pada mereka yang melupai.teruskan bangkit dan mencari pada yang memahami."
aku: "iye.faham."
hati kecil ku: "xboleh la.xbiase"

sahabat: "setiap masalah ada penyelesaiannya.sabar dan lebih berfikir."
aku:"iye.sabarla ni."
hati kecil:"xboleh.xboleh sabar.xboleh fikir".

sahabat: "redha dengan ketentuan NYA.pasti ada hikmah."
aku:"tapi..ermm..baiklah".
hati kecil:"??"

kepada sahabat.aku mungkin selalu mendengar syarahan dan teguran mu.tapi hati kecil ku juga berkata-kata dan aku memohon maaf jika selalu men'iya'kan tapi tidak melaksanakan nya. terima kasih kerana selal bersamaku.



4 comments:

apisv2 said...

hiii

.:sukasuki:. said...

apisv: hiii

Misz Nuriz said...

Pernah t'baca kata2 ni,

"Sahabat sejati adalah orang-orang yang dapat berkata benar denganmu, dan bukan orang-orang yang dapat membenarkan kata-katamu..."

juz p'kongsian..^^

.:sukasuki:. said...

wa:tat right.bkn sng nk cri kawan yang btul2 memahami.