Friday, December 3, 2010

.:btmbah2:.

minyak naek.gula naek.bil air dengan lektrik tggi.xkire strmix lagi.adoiiii.elaun xmo naek ka?camne mahu hidup ni.dulu minyak motor 5ya blh tahan 3hari.klu naek lagi.1hari or 2 pun kire jimat.huh.saya mahu kenaikan ELAUN.hahahaha.saya mahu makan dengan lebih banyak dan sedap.saya mahu itu saya mahu ini dan semuanya.hahaha.



mahu xmahu tu kerajaan da tetapkan.kita rakyat kena terima la.mesti ade sebab kalau semua naek harga.patuh la pade undang2 negara kita.sayangilah MALAYSIA.yeah!!!

4 comments:

Mizi a.k.a SKELERTOR said...

elaun aku tak naik.. huhuh

.:sukasuki:. said...

aku yer elaun kne discuss ngn parent .hahaha.

misz nuriz said...

biasa la tu..
hidup kena ada perubahan..keh3
sayangilah negara kita...

.:sukasuki:. said...

misz nuriz:sume da naek wa.berat bdn pun naek.whe~
malaysia ttp dihati.ahak3