Thursday, November 4, 2010

back to da basic

Errmmm…entah le ape yang  terjadi..nak cakap suka…hakikatnya aku tak nak..tpi kenapa tak terus terang je ngan aku??kenapa perlu ber’passing’2  cerita kat orang.aku pening la.yang dikejar tak dapat yang dikendung berciciran.padan la muka ko..pandai sangat…
Banyak kerja..banyak hal lagi..banyak masalah lagi…kawan dah la tak ramai..so ko kne selesai masalah sendiri ..lagi sekali padan muka buat ko zarifh ana..

rUmah dah memanggil2 suruh aku balik…buku plak melambai2 suruh ditutup dan dibungkus dalam beg..makin lama aku stay sini makin pening aku.


 vs


Aduhh..dulu kawan aku cakap tinggal 1tahun setengah lagi..kejap je lagi..tapi aku rase macam lama sangat..betul la dulu ada sorang senior ni ada cakap life masa sekolah lagi seronok dari life masa university..dulu aku xcaya..aku cakap apasal nak lama2 kat sekolah,bosan kot..tapi hakikatnya aku rindukan masa itu..rindukan kawan2..rindukan semuanya…

2 comments:

Misz Nuriz said...

sy x taw apa yg t'buku dlm fikiran kamu sebenarnya..tp, sy harap kamu byk2kan b'sabo k!!hidup ni mmg penuh dgn masalah..penuh dgn cabaran..penuh dgn suka & duka..tp yakinlah, di sebalik sume tu sebenarnya, t'selit kebahagiaan & kegembiraan yg akhirnya m'buat kita lupa akan segala penderitaan kita selama nie...

.:sukasuki:. said...

misz nuriz: tenx 4 da advise..saye pn xthu ape yg terperap lam pikiran saye ni...menyemak tul...